Ochrona danych osobowych

Dane o przedszkolu

Certyfikaty, wyróżnienia, nagrody

Kontrole

Opłaty za przedszkole

Budżet

Rekrutacja

Załatwianie spraw

Dokumenty wewnętrzne

Zamówienia publiczne

Biuletyn Informacji Publicznej

Zasady korzystania z systemu NETCOM Plus

Rejestry

Dostęp do Informacji Publicznej

 

Ustawa z dnia 6 września 2001 o dostępie do informacji publicznej nakłada na organy administracji publicznej obowiązek udostępniania wszystkich informacji o sprawach publicznych, zwanych dalej informacjami publicznymi. Wyjątek stanowią informacje niejawne. 

Na prawo dostępu do informacji publicznej składają się uprawnienia do:

a) uzyskania informacji publicznej, w tym informacji przetworzonej,

b) wglądu do dokumentów urzędowych,

c) dostępu do posiedzeń kolegialnych organów władzy publicznej pochodzących z powszechnych wyborów.

 

Prawo dostępu do informacji publicznej przysługuje każdej osobie.

 

Udostępnianie informacji publicznych następuje poprzez:

a) ogłaszanie w internetowym Biuletynie Informacji Publicznej,

b) udostępnianie na wniosek osoby zainteresowanej,

c) wyłożenie w powszechnie dostępnym miejscu.

Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej jest udostępniana na wniosek osoby zainteresowanej.

 

Wniosku o udostępnienie informacji publicznej nie trzeba uzasadniać.

 

Jeżeli informacja może być przekazana niezwłocznie, w formie ustnej lub pisemnej, osoba występująca o informację nie musi składać wniosku pisemnego.